1. Kuidas liituda ja tellida?

Tellimine: Kauba olemasolu korral alusta registreerumisvormi täitmisest (registreeru).
Kui kasutajakonto loodud, siis prindi või salvesta endale kasutajanimi ja parool, et need ei ununeks.
Edasi Logi sisse. Sisseloginuna vali tootegrupp, automark ja alagrupp ning vali vajalik detail. 
Lisa vajalik detail ostukorvi. Kui vajalikku toodet ei ole laoseisus, on võimalik see lisada Lemmiklisti jälgimisse.
Antud juhul ei pea te igakord toodet uuesti välja otsima vaid toode on kohe jälgitav Lemmiklistis. 
Kui Lemmiklisti toode on jõudnud laoseisu, siis ei ole muud, kui toode tõsta sealt ümber ostukorvi ning edastada tellimus.
Tellimuste edastamine toimub läbi ostukorvi mooduli. Antud moodulis saab valida transpordiviisi ning seal on kuvatud ka transporditingimused.
Peale transpordi valikut edastage tellimus lõplikult. 
NB! Palume kindlasti sisestada oma andmed registreerumisel võimlikult täpselt (tarneaadress, kontaktelefon ning ees ja perekonnanimi). 
Palume kontrollida tarneaadressi õigsust enne tellimuse edastamist ja vajadusel see kohe korrigeerida, 
vastasel juhul võivad teie tellitud varuosad sattuda valele aadressile või üldse mitte kohale jõuda (transpordifirmad tagastavad antud saadetised meile).
Kõik edastatud tellimused töödeldakse automaatselt, tooted broneeritakse koheselt.
Tellimuste töötlemine toimub meie laos 24H ehk ööpäevaringselt.
NB! Toodete väljastamise kiirus sõltub ka tasumise kiirusest. Meie laossüsteem võimaldab uskumatult kiiret väljastust.
Paljude juhtudel jääb tellimuse väljastamise kiirus toppama just maksete hilise laekumise tõttu (eriti tellimused märkega „Kiire“ kohapealsest laoseisust). 
Kauba valik: Vali vasakust menüüst vastava varuosade grupi kataloog ja jälgi juhiseid.

 

2. Kuidas toimub tasumine?

Peale tellimuse kinnitamist saadetakse Teile tasumiseks e-arve PDF formaadis. 

Samuti on kõik arved nähtavad teie kontol "Tellimuste" all ning peale tellimuse edastamist avaneb ka koheselt teile koostatud arve.

Maksekorraldusele palume kindlasti märkida tellimuse/arve number (tellimusarve number tasumiseks on kuuekohaline ja algab 8-ga),

samast tellimusest vormistunud arve number algab 1-ga (arve tekib süsteemis kauba väljastamisel ning edastatakse koos kaubaga).

 

3. Kuidas toimub kauba kättetoimetamine?

- Sooritades ostu, lähetatakse kaup vastavalt tellimusele märgitud tähtajaks või tingimusel (punane tekst Tellimusarvel!).

- Transpordi maksumus on nähtav ostukorvi osas ning lisandub automaatselt peale teiepoolselt valikut tellimusele, kui arve summa ei ole tasuta väljastuseks piisav või kui on valitud eritransport.

- Välisriikidesse (Eestist välja) saatmisel transpordi maksumus arvutatakse, vastavalt tellimuse mõõtudele, kaalule ja pakkide arvule saadetises, ostukorvi tellimuse kinnitamisel arve kogusummale juurde.

- Suuremate kaubakoguste korral saab kokku leppida kohaletoomise meie transpordiga tasuta või eritingimustel (Eesti, Soome, Rootsi, Läti).

 

4. Millised on kaupade garantiitingimused?

- Kõikide toodete garantiiaeg on 6 kuud või vastavalt tootjate poolsetele tingimustele ka pikem, v.a tooted, milledele on autovalmistaja poolt ette nähtud kindel vahetusvälp (rihmad, küünlad, filtrid...). 
- Garantii katab toote materjali ja valmistusvead. 
- Garantii alla ei kuulu ekspluatatsiooni käigus toodete normaalne kulumine (näiteks piduriklotside kulumine). 
- Sama kehtib ka toodetele, mis on valesti paigaldatud mida on puudulikult hooldatud, valesti kasutatud või kasutatud võistlusautol.
- Loe lähemalt garantii- ja tagastamistingimused.

NB! Toodete garantii ei tähenda toodete automaatset vahetust uue vastu vaid vastavalt konkreetsetele juhtudele teostakse garantiikorras toote vastavusse viimine defekti kõrvaldamisega soetatud detailil või seadmel !

 

5. Mida ma peaksin teadma kauba tagastamisest?

Tagastustele kehtivad meil järgmised üldreeglid:

 

Tagasiostmisele on võimalik esitada ainult neid tooteid, mille soetamisest ei ole möödunud rohkem kui 14 päeva.
1. Toodet ei tohi olla paigaldatud.
2. Toode peab olema originaalpakendis ja puhas (ilma rasvaste sõrmejälgede jne. jne ).
3. Müügipakendile ei tohi kirjutada ja kleepida silte. Rikutud müügipakendiga toodet tagasi ei osteta.
4. Tagastataval tootel peavad olema säilinud kõik AllCar või Polcar kleepsud, hologrammid. Nende puudumisel toodet tagasi ei osteta. (oleme avastanud ka võltsitud POLCAR/AllCAR silte)
5. Täita tuleb tagastusavaldus (www.allcar.ee/blanketid)
5.0  Paigaldusjälgedega toote puhul täidetakse Polcar Complaint Form (garantiitagastusavaldus) (võib täita ka eesti keeles).
       (kasutusjälgedega tooteid saab menetleda ainult garantiikorras REAALSE PÕHJUSEGA)
5.1. Tagastamise põhjus PEAB olema lahti kirjutatud.
5.2. Kohustulikud on auto andmed, millele toode ei sobinud (eriti tähtis! Sõiduki VIN kood)
Blankettide täitmiseks saab alati abi ja juhendeid meie klienditeenindusest tel: 58503353
5.3. Keredetailide mittesobimisel on pildiline info kohustuslik ! Alati tuua välja mõõtmete erisused, (a`la näiteks 5mm pikem või 1cm lühem jne jne.)
5.4. Defektse toote puhul peab info meieni jõudma koheselt (pildista toode ja edastada koheselt), kuid mitte hiljem kui 48 Tunni pärast. Hilisemate pretensioonide arvestamisest on AllCar OÜ õigus keelduda.

Toode tagastatakse aadressile, kust see väljastati ( http://allcar.ee/kontakt.php )
Tagastus toimub tagastaja kulul.
Haruldaste ja väheliikuvate toodete puhul toimub tagasiost vähendatud väärtuses või vastavalt kliendilepingule, on AllCar OÜ-l õigus keelduda tagasiostust.
Ilma originaalpakendita tooteid tagasi ei osteta!
Rikutud pakendiga tooteid tagasi ei osteta !
Kasutatud ja paigaldaldustunnustega tooteid tagasi ei osteta.
Määritud pakendiga või määrdunud toodeid tagasi ei osteta (pahtlitolm, rasvased sõrmejäljed, õlised käpajäljed, jalajäljed tootepakenditel , tahm , ülevärvitud tooted jne.jne. )
Hermeetilisi säilituspakendeid ei tohi avada lihtsalt vaatluseks, vaid ainult siis, kui olete 100% veendunud, et toode on sobiv ja paigaldatakse. Avatud eripakendis tooteid  tagasi ei osteta.
Füüsiliselt töödeldud või sihilikult vigastatud tooteid tagasi ei osteta, samuti puudub neil igasugune garantii.
Valesti paigaldatud või demontaazil rikutud tooteid tagasi ei osteta ning neil puudub igasugune garantii.
Märkega "lõpumüük" , "tagasiostmisele ei kuulu" või tehasest eritellimusena tellitud tooteid tagasi ei osteta.
ENNE taolise märkega toodete tellimist kindlasti konsulteerida meie klienditeenindusega !

NB! Pakendeid ei tohi sulgeda  pruuni pakketeibiga, maalriteibiga, nn MacGyver-i teibiga. Need rikuvad pakendi. Soovitav on pakendeid mitte uuesti sulgeda või kasutada selleks läbipaistvat pakketeipi.
Tagastatava toote pakend peab olema kiletatud, et vältida pakendi riknemist transpordifirma siltidega (väga raskesti eemaldatavad, enamasti rikuvad pakendi) või vältimaks toote märgumist transpordil.
Pakendid avada korrekselt ettenähtud kohtadest viisil, mis säilitab pakendi ja võimaldab teda taaskasutada varuosa säilimise tagamiseks ladustamisel töökojas, laos või hoiuruumis juhtudel, kui varuosa ei monteerita koheselt. Vajadusel kasutada pakendi avamisel abivahendeid : käärid, nuga jne.. Pakendeid ei tohi mitte mingil juhul rebida, käristada, see rikub pakendi ja toodet ei ole enam võimalik tagastada. Pakendit ei tohi rikkuda ja utiliseerida enne, kui toode monteeritud lõplikult ja on 100% veendutud, et toode on korras, korrekselt monteeritud ja tootel ei esine varjatud garantiilisi probleeme. Peale seda ei ole pakendi säilitamine enam kohustuslik, kuid soovituslik säilitada vähemalt toote kohusliku garantiiaja jooksul, so 6 kuud. Pakend võib olla oluliseks pidepunktiks toote tootja ja toote päritolu tõendamiseks.
Pakendi korrektne avamine ja säilitamine jätab teile taganemistee juhuks, kui toodet on mingil põhjusel vaja tagastada või suunata garantiisse. Garantiijuhtudel on pakend väga oluline lisainfo allikas. Pakend on vajalik ka kullertranspordi vigastuste tõendamiseks. Kui pakend on hävinenud, on väga raske tõendada, et vigastused tekkisid toote või varuosa transportimisel. Samuti näitab pakend, millisel viisil on vigastus tekkinud. Tagasiside info annab meile võimaluse ka tootjat informeerida pakendi transpordikindlamaks muutmisel. Oleme korraldanud ka pakendite avamise ja sulgemise kursuseid. Kiirinfo pakendite kohta saab ka meie klienditeenindusest.
 
Eripakendid !
 
     Eripakend on hermeetliselt suletud läbipaistev plommitud pakend. Pakend on kasutusel kõikide elekroonikaseadmete, andurite ja väliskeskkonna mõjusid kartvate toodete puhul (näit.EGR klapid)  jne. Pakend on kasutusel ka toodetel, mille puhul ka sõrmejälg rikub (söövitab ja korrodeerib) toote tööpinnad . Eripakendisse suletud tooteid on soovitav paigaldada spetsiaalsete kummikinnastega, kus kokkupuude nahaeritistega on välistatud. Kindad on meil müügis tarvikute all.
Pakendi võib avada ainult kindla sooviga seade või varuosa paigaldada. Varuosaga tutvumiseks või väliseks vaatluseks puudub vajadus pakendit eemaldada - pakend on läbipaistev ning pakendi sisu väga hästi vaadeldav. Ettevaatust ! Eripakendi avamisel ei saa toodet enam tagastada.
 
Eripakendiga tooted on läbinud tehase individuaaltesti. See garanteerib, et tooted on ülimalt töökindlad ning praaktooteid ei saa sattuda pakenditesse.
Järgi autotootja paigaldusjuhendeid. Mitte paigaldada proovimiseks ja kõrvaliste vigade tuvastamiseks !


Tooted tagastatakse aadressile:
Lääneranna vald
Lihula
Penijõe tee 4a
90304


Tegemist on kinnise hulgilaoga ning avalikku jaemüüki ning toodete otseväljastust klientidele ei toimu. Tagastatavate toodete toomiseks otse meie lattu kliendi transpordiga meie lao aadressil, tuleb see eelnevalt meiega kooskõlastada.

 

Lisainfo tel: 58503353

 

Ps! Vältimaks eos tagastusi ja sellega seotud sekeldusi ning paberimäärimist, on soovitav võtta ühendust meie klienditeenindusega telefoni teel ja täpsutada toodete sobivus ning kvaliteet enne toote tellimist. Klienditeeninduse inimesed on väga hästi ka praktikas kursis toodete kvaliteediga . Neil on olemas nii müügi kui tagastusstatistika. Samuti saavad klienditeenindajad teha päringu toote kohta teistesse firmadesse, kes on vahetult enne sama toodet ostnud. (näiteks stiilis " kuidas koodiga see ja see detail sobis või mida on vaja teha, et detail see ja see paigaldada probleemideta)
Ka kataloog on üles ehitatud kvaliteeti arvestavalt. Meie jaoks ei ole oluline tootja ega tootja pakend/pakendaja vaid toote enda kvaliteet. Kindlustustööde puhul on soovitav valida tooted kvaliteediga 1-4 või siis
Roheline ja Kollane tsoon. Punase tsooni tooted on hea "B" grupp, kuid väga ebaühtlase kvaliteeditasemega. Kõrgema kvaliteediga toode võib kohati olla isegi odavam, seetõttu palume mitte juhinduda rahva seas levinud reeglist "Kallim toode on alati parem" "Tuntud bränd alati parem". Kahjuks pole see nii....

 

Lisa:  Kullefirma poolt kohale toimetatud saadetis tuleb üle vaadata kas kulleri juuresolekul või vähemalt 48 tunni jooksul peale saadetise üleandmist. Juhul kui toode on transpordil kahjustatud, peame me saama 48 tunni jooksul esitada pretensiooni Kullerfirmale. Koheselt nähtavate transpordivigastuste korral on soovitav Kullerfirma kullerilt mitte saadetist vastu võtta või fikseerida vigastus kulleri juuresolekul. (vigastused peab pildistama ja fikseerima) . Kui kuller keeldub vigastust fikseerimast või püüab vargsi lahkuda, siis võtke ühendust koheselt Kullerfirma klienditeenindusega ja vahejuhtum fikseeritakse nende poolt. Õigeaegse teavituse puhul Kullerfirma korvab alati kahjud.
Soovitus: Suure vigastusohuga tooted (näiteks kapotid, esiraamid, tiivad, kallid tuled jne.) , mille paigaldusega ei ole kiire (näiteks sõiduk tuleb töösse alles paari nädala pärast) tellida transpordivalikuga AllCar Transport (Ainult Edasimüüjatele AllCar transpordi marsruutidel !).
AllCar transport ei ole kasutusel tarbijamüügi puhul. Tarbijamüügil puhul toimetab saadetise Tarbijani Kullerfirma.
  AllCar Transpordi puhul on kindel, et  toode ei vigastu vahepealsel transpordi etapil. Ka saab ühtlasi üle anda ka võimalikud tagastused ilma lisakuludeta. Kohustlik on ainult tagastuslehtede ja garantiiavalduste olemasolu toodete juures.
AllCar laos toimub toodete komplekteerimine ja väljastus kaameratega fikseeritult.
Kõik vigastusohtlikud tooted kontrollitakse ükshaaval enne väljastust. Vigastuste ilmnemisel teavitatakse ka klienti. Erikontrolli alla kuuluvad kõik esitiivad, kapotid, esiraamid, stanged, tuled, iluvõred jne. Erikontrolli puhul tootepakendid avatakse, tooted vaadatakse üle äärmise põhjalikkusega ning pakendatakse uuesti. Erikontrolli protsessi jäädvustab kaameratesüsteem. Avastatud vigastused pildistatakse eraldi, toote seisund enne väljastust fikseeritakse. Kõik tagastatud tooted läbivad samuti erikontrolli.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ostukorv on tühi